• Dansk
  • English

Nye studerende og ansatte bliver automatisk oprettet som lånere ved biblioteket.
 

Hvad er mine loginoplysninger?

Alle studerende og medarbejdere skal logge på bibliotekets side, ucnbib.dk, med deres fulde cpr.nr. (10 cifre).

Hvis du er nyoprettet låner, vil du have fået tildelt en standardpinkode, som du kan få oplyst ved at logge ind på Pointer og her læse bibliotekets indlæg fra d. 25.02.18: "Vigtig info til nye studerende fra UCN Biblioteket". Du er også velkommen til at spørge på biblioteket.

Vi anbefaler, at du ændrer pinkoden til en personlig 4 cifret kode. 
Det gør du ved at logge ind her på siden og dernæst vælge ”Min side” og ”Redigér brugerprofil”. 

Studerende og ansatte som tidligere er blevet oprettet - enten i forbindelse med studiestart i tidligere semestre eller ved personlig henvendelse på biblioteket, har bibeholdt den hidtidige pinkode.

Hvis du har problemer med at logge ind, kan du kontakte din lokale biblioteksafdeling eller maile til bibliotek@ucn.dk.


Reserveringsmeddelelser og hjemkaldelser pr. mail

I forbindelse med den automatiske lånerimport har vi været nødt til at overskrive alle private mailadresser med den UCN-mail, som det studieadministrative system har oprettet til alle studerende og ansatte. Du er velkommen til at rette adressen, hvis du hellere vil modtage mail-beskeder fra biblioteket på din private mail.