FAQ til registrering af afgangsprojekter
Jeg kan ikke uploade en fil til registreringen - hvad gør jeg?
Problemet skyldes sædvanligvis uploadhastigheden på den forbindelse du sidder på. Hvis du sidder på en trådløs forbindelse, så forsøg evt. igen på en fastnet forbindelse. Lykkes det stadig ikke, kan du kontakte dit lokale bibliotek, hvor de kan uploade filen for dig, hvis du forinden har færdiggjort registreringen (uden filupload). Du bedes efter aftale med en af de ansatte på biblioteket maile både fil(er) og id-nummeret, som findes på den kvitteringen du får, når du har færdiggjort din registrering. Herefter kan bibliotekspersonalet uploade din fil.
Se en oversigt over de lokale biblioteksafdelinger
Jeg har glemt at uploade en fil til min registrering
Du bedes lave en ny registrering, hvor du uploader filerne.
Jeg har uploadet den forkerte fil
Du bedes lave en ny registrering, hvor du uploader filerne.
Jeg kan ikke søge min vejleder frem
Dette kan skyldes at din browser er forældet. Opdater din browser eller forsøg i en anden, fx Google Chrome eller Firefox.
Fungerer det stadig ikke, kontakt da dit lokale bibliotek, så vil de hjælpe dig med upload.
Via dette link finder du en oversigt over de lokale biblioteksafdelinger:
Se en oversigt over de lokale biblioteksafdelinger
Jeg vil gerne ændre synlighedsniveauet på min registrering?
Kontakt dit lokale bibliotek via mail eller telefon og oplys dem ved henvendelse id-nummeret, som findes på den kvittering, du har fået for upload. Herefter kan de ændre synlighedsniveauet for dig.
Se en oversigt over de lokale biblioteksafdelinger
Jeg har ikke modtaget min kvittering
Kontakt dit lokale bibliotek via mail eller telefon, så vil de kunne hjælpe dig med at generere en ny kvittering.
Se en oversigt over de lokale biblioteksafdelinger
Skal jeg skrive mit fulde cpr.nr?
Nej, du må ikke skrive dit fulde cpr.nr. i nogle af de dokumenter, du uploader.